لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

مزایای استفاده از بلوک استاندارد

استفاده از مصالح مرغوب و باکیفیت، یکی از مهمترین عواملی محسوب میگردد که باید هنگام ساختمان سازی به آن توجه کرد. متاسفانه امروزه اغلب افراد سودجو مصالح ساختمانی فاقد کیفیت و نامرغوب را جایگزین نوع مرغوب کرده و به فروش می رسانند؛ در نتیجه نه تنها ساختمان فاقد مقاومت است، بلکه از استحکام لازم در برابر شرایط جوی برخوردار نیست. بلوک دیواری یکی از مهمترین مصالح ساختمانی محسوب می شود که باید هنگام خرید، نهایت دقت را به عمل آورد؛ یکی از کاربرد های بلوک دیواری، تیغه چینی دیوار ساختمان است. بنابراین باید از نوع استاندارد آن تهیه شود تا ساختمان از مقاومت و استحکام کافی برخوردار شود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی از دیگر مزایای استفاده از بلوک دیواری استاندارد در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


مزایا استفاده از بلوک دیواری استاندارد:


استفاده از بلوک دیواری استاندارد برای ساختمان سازی، ازمزایای بالایی برخوردار است که عبارتند از:


1) استفاده از بلوک دیواری استاندارد، باعث افزایش سرعت اجرای پروژه می گردد.
2) در صورت افزایش سرعت اجرای پروژه، هزینه دستمزد کارگران کاهش می یابد.
3) این نوع بلوک دیواری از حجم ثابتی برخوردار است.
4) استفاده از بلوک دیواری استاندارد، کاربرد گچ و خاک را کاهش می دهد که همین امر تاثیر بسزایی در صرف جویی در هزینه های ساختمان سازی دارد.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)
5) لازم به ذکر است در صورت استفاده از بلوک دیواری استاندارد، میزان بار مرده ساختمان کاهش می یابد.
6) بلوک دیواری استاندارد از ضریب جمع شدگی مناسبی برخوردار بوده و فاقد ترک خوردگی است.
7) بهتر است بدانید بلوک دیواری استاندارد، دربرابر صدا، حرارت، آتش سوزی و یخ زدگی عایق مناسبی محسوب می گردد.
8) بلوک دیواری از نوع استاندارد فاقد جذب رطوبت می باشد؛ بنابراین ساختمان از طول عمر بیشتری برخوردار می گردد.
9) این نوع بلوک ساختمانی از مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط جوی همچون زلزله برخوردار است.

کلام آخر:


انتخاب مصالح ساختمانی مرغوب و باکیفیت، امری ضروریست و باید هنگام انتخاب هرکدام از آن ها، نهایت دقت را به عمل آورد. لازم است برای تهیه ی مصالح ساختمانی خود همچون خرید بلوک دیواری استاندارد، به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه نمود. همچنین میتوانید از خرید آنلاین بلوک دیواری وبسایت های معتبر همچون آجر سامان استفاده نمائید تا از نوع استاندارد آن برخوردار شوید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی مزایای استفاده از بلوک دیواری استاندارد بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجرسامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر ارائه دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله ویژگی بلوک دیواری مرغوب دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0