لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

انواع مصالح ساختمانی برای دیوارچینی باغ

امروزه برخی از افراد باغی زیبا و مناسب خریداری نموده اند تا برای دورهمی های دوستانه یا خانوادگی خود از آن استفاده نمایند. همچنین از میوه ی درختان آن ها برای خود کسب و کار های بزرگی را راه انداخته اند که موجب بهبودی وضعیت اقتصادی آن ها شده است. اما متاسفانه برخی از باغ ها، دیوار های مناسبی نداشته و امکان دید افراد بیرون به داخل وجود دارد. همچنین برخی افراد سودجو از این موقعیت استفاده کرده و اقدام به دزدی از میوه های باغ می نمایند. امروزه بلوک های ساختمانی فراوانی به منظور دیوار چینی باغ ها تولید شده اند که براساس شرایط آب و هوایی آن، گزینه ی مناسبی محسوب می شوند. همچنین از بلندی مناسبی برخوردار بوده و باعث افزایش امنیت می شوند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی بلوک مناسب برای دیوار چینی باغ ها، در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس چهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


آشنایی با بلوک مناسب جهت دیوار چینی باغ:


برای دیواری چینی باغ ها، بلوک های مناسبی وجود دارد که عبارتند از:
• بلوک آجری
• بلوک سنگی
• بلوک دیواری
• بلوک سنگی توری
• بلوک دیواری پیش ساخته


هریک از بلوک های مناسب برای دیوار چینی باغ ها، از ویژگی و مزایای منحصر به فردی برخوردار هستند که در ادامه، به توضیح هریک از آن ها خواهیم پرداخت.


بلوک آجری:


یکی از گزینه های مناسب برای دیوار چینی باغ ها، بلوک آجری است. این نوع بلوک ساختمانی اغلب در دسترس بوده و گزینه ی مناسبی در این زمینه محسوب می گردد. بلوک های آجری در مقایسه با بلوک های سنگی، از میزان هزینه ی بالاتری برخوردار می باشد. لازم به ذکر است استفاده از بلوک آجری، علاوه بر اینکه از سهولت اجرایی بالایی برخوردار است، نمای زیباتری نسبت به بلوک سنگی دارد. یکی از مهمترین معایب استفاده از بلوک آجری به منظور دیوار چینی باغ، مقاومت پائین آن نسبت به دیگر بلوک های ساختمانی است.


بلوک سنگی:


بلوک های سنگی، یکی از گزینه های مناسب برای دیواری چینی محسوب می گردد که نسبت به دیگر بلوک های ساختمانی، دستیابی به آن، آسان تر است. تقریبا نیمی از افراد برای دیوار چینی باغ از سنگ های طبیعی استفاده می نمایند که بهترین آن ها، ماسه سنگ ها می باشد. یکی از مزایای استفاده از سنگ های طبیعی برای دیوار چینی باغ ها، هزینه ی کم می باشد. همچنین برای دیوار چینی باغ با استفاده از بلوک سنگی های طبیعی، نیازی به معماران یا طراحان کارکرده و تخصص خاصی نیست. میزان مقاومت و استحکام بلوک های سنگی تا حدودی قابل قبول می باشد و میتوان به آن اطمینان نمود. اما لازم به ذکر است مهمترین معایب استفاده از بلوک سنگی های طبیعی، کاهش میزان سرعت اجرای آن است و در مقایسه با دیگر بلوک ها، از نمای زیباسازی کمتری برخوردار است.


بلوک دیواری:


بلوک دیواری، از دیگر بلوک های ساختمانی محسوب می شود که از چندین سال پیش تا کنون، در زمینه ی دیوار چینی باغ ها مورد استفاده قرار میگیرد. دیوار چینی با استفاده از بلوک دیواری، نیازمند اجرای اصولی و تخصصی می باشد؛ بدین گونه که باید جهت پیشگیری از ترک برداشتن دیوار و کج شدن آن، از بستری مناسب و با دوام استفاده کرد. از مهترین مزایای استفاده از بلوک دیواری جهت دیوار چینی باغ، وزن و اندازه مناسب آن می باشد؛ بدین معنا که با استفاده از آن ها، دیوار چینی باغ را سهولت می بخشند و موجب افزایش سرعت اجرای کار می گردد. بلوک دیواری در مقایسه با بلوک آجری، از هزینه ی مشابهی برخوردار می باشد.


کلام آخر:


در صورتی که قصد استفاده از بلوک دیواری برای دیوار چینی باغ خود را دارید، بهتر است از نوع با کیفیت آن تهیه نمائید.زیرا اگر از محصولی بی کیفیت و نامرغوب استفاده نمائید، با برخورد ضربه ای کوتاه ترک خورده و آسیب میبیند. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی انواع مصالح ساختمانی جهت دیوار چینی باغ بود؛ البته لازم به ذکر است محتوای آن در این قسمت به پایان نخواهد رسید و در مقالات منتشر شده ی بعد، به ادامه ی آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی این مقالات، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وب سایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله مزایای استفاده از بلوک دیواری استاندارد دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0