لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

6 مزیت بلوک هبلکس (قسمت دوم)

همانطور که در مقاله منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، از بهترین بلوک های ساختمانی میتوان به بلوک دیواری هبلکس اشاره کرد. بلوک دیواری دارای انواع مختلفی هستند که استفاده از هرکدام آنها، مزایای بالایی برای ساختمان دارد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله به ادامه ی محتوای مقاله قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی مزیت استفاده از بلوک دیواری هبلکس برای ساختمان، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


6 مزیت بلوک دیواری هبلکس برای ساختمان سازی(ادامه):


6) قابل بازیافت و تجزیه:


جالب است بدانید بلوک دیواری هبلکس، از قابلیت تجدید پذیری و بازیافت برخوردار است؛ زیرا عناصری که برای ساخت بلوک دیواری هبلکس لازم است، به سهولت در کل جهان یافت می شود که همین امر موجب شده است انرژی کمتری برای حمل و نقل آن ها صرف گردد. بنابراین این نوع بلوک دیواری به عنوان نوعی مدافع محیط زیست محسوب می گردد.


7) افزایش طول عمر ساختمان:


ساختمانی هایی که از بلوک دیواری هبلکس ساخته می شوند، از میزان مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط جوی برخوردار هستند. همچنین این گونه ساختمان ها فاقد هرگونه آسیب پذیری در مقابل تغییرات آب و هوا در مناظق مختلف می باشند. بنابراین ساختمان هایی که از بلوک دیواری هبلکس برای ساخت آن ها استفاده شده است، عمر طولانی تری خواهند داشت.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


8) صرفه جویی در مصرف انرژی:


ترکیبات موجود در بلوک دیواری هبلکس، باعث حفظ گرما و سرما می نماید که همین امر، مهمترین عامل در صرفه جویی برای مصرف انرژی محسوب می گردد. همچنین علاوه بر صرفه جویی در انرژی، تاثیر بسزایی در صرفه ی اقتصادی برای صاحب ساختمان دارد.


9) حفظ هوای پاک و پیشگیری از آلودگی:


استفاده از بلوک دیواری های هبلکس، تاثیر بسزایی در حفظ پاکی هوا و پیشگیری از آلوده شدن آن دارد؛ بدین معنا که این نوع بلوک دیواری، فاقد هر نوع ماده ی سمی و گازی است. همچنین هنگام تولید یا نصب آن هیچ نوع ماده ی سمی پخش نمی شود. جالب است بدانید از مهمترین مزیت های بلوک سبک دیواری هبلکس، این است که باتوجه به قدرت جذب بالایی که دارد، هیچ گونه میکروبی را جذب نمی کند؛ همین امر موجب حفظ پاکی هوا و جریان آن در ساختمان می گردد.


10) ایمن سازی ساختمان در برابر آتش سوزی:


مقاومت و استحکام بالای بلوک دیواری هبلکس در برابر حرارت، باعث ایمنی شدن ساختمان در برابر آتش سوزی شده است. لازم است بدانید میزان درجه ذوب بلوک دیواری هبلکس 1600 درجه سلسیوس می باشد؛ بدین معنا که میزان مقاومت حرارتی این نوع بلوک دیواری و ساختمان های ساخته شده از آن، دو برابر دیگر بلوک های ساختمانی می باشد.


کلام آخر:


استفاده از بلوک دیواری هبلکس، میتواند بهترین گزینه برای ساختمان سازی محسوب شود؛ بنابراین افرادی که قصد ساختمان سازی دارند، میتوانند این نوع بلوک دیواری را مد نظر قرار دهند. البته لازم است برای تهیه و خرید بلوک دیواری، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع مرغوب آن بهره مند شوید. همچنین میتوانید از وبسایت های اینترنتی معتبر همچون آجر سامان، استفاده نمائید و اقدام به خرید بلوک دیواری و دیگر مصالح ساختمانی درجه یک نمائید تا از نوع درجه یک آن ها بهره مند شوید. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی مزیت استفاده از بلوک دیواری هبلکس برای ساختمان سازی بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتری عرضه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با مزیت بلوک دیواری لیپر دیدن کنید.






 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0