لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با بلوک لیکا (قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، بلوک دیواری لیکا به دلیل وجود دانه های منبسط لیکا از ویژگی های زیادی برخوردار است. همچنین استفاده از آن در ساختمان سازی، میتواند مزایای زیادی از قبیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی داشته باشد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه محتوای مقالات منتشر شده ی قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی ویژگی های منحصر به فرد بلوک دیواری لیکا، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


ویژگی های منحصر به فرد بلوک دیواری لیکا:(قسمت دوم)


آسودگی حرارتی:


یکی از مزایای استفاده از بلوک دیواری لیکا در ساختمان سازی، این است که موجب حفظ اختلاف دما بین سطوح دیوار با محیط داخل ساختمان می گردد. همچنین از درخشش و تابش دیوار در مقایسه با محیط داخل پیشگیری نموده و آسایش لازم را فراهم می کند. بهتر است بدانید استفاده از بلوک دیواری لیکا که عایق است، علاوه بر صرفه جوئی در انرژی و کاهش مصرف سیستم های گرمایشی یا سرمایشی، تاثیر بسزایی در میزان آسایش حرارت ساکنین ساختمان دارد. همچنین لازم به ذکر است عدم استفاده از بلوک های عایق ساختمانی، هنگامی که میزان دمای سطح داخلی دیواره ها و محیط داخلی ساختمان بیش از 3 درجه اختلاف داشته باشند، باعث انتقال حرارت از نوع تشعشع می گردد؛ بنابراین بدن افراد نسبت به حرارت تشعشعی واکنش نارضایتی همچون گرما زدگی، مور مور شدن و... نشان می دهد. واکنش های نارضایتی بدن انسان ناشی از تشعشع حرارتی، به دلیل اینکه فاقد تعادل نسبی متابولیسم می باشد، رخ می دهد که همین امر موجب آسیب به اعصاب، سلامت، آسایش و شدت بازدهی آن می گردد.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


سهولت در اجرا:


لازم به ذکر است در صورت استفاده از مصالح مرغوب و درج یک به همراه عمل صحیح، کیفیت ساخت و ساز افزایش پیدا می کند. از دیگر ویژگی های بی نظیر بلوک دیواری لیکا، این است که موجب کیفیت دادن به دیواره های ساختمان می گردد. بلوک دیواری لیکا از انواع قالب ها تولید شده است که استفاده از اندازه های متفاوت آن، امکان پذیر می باشد که همین امر موجب کاهش میزان بار مرده ساختمان می گردد. از دیگر ویژگی های این بلوک شگفت انگیز، قابلیت شیار زدن به منظور عبور کابل های برق، تاسیسات ساختمانی مثل لوله و... است.


استحکام و پایداری:


بهتر است بدانید وظیفه ی یک بلوک ساختمانی مناسب، این است که از پایداری و مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین از ویژگی های دیگری که نشان دهنده ی میزان استحکام بالای آن است، میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


میزان تحمل بالا در برابر وزن دیوار
میزان مقاومت بالا در برابر ضربه
استحکام بالا در برابر انبساط یا انقباض حرارتی


بلوک های دیواری لیکا بر اساس موارد بالا در مقایسه با دیگر بلوک ها، از میزان مقاومت و فشار بالایی برخوردار هستند.


مهاربندی:


جالب است بدانید بلوک های دیواری لیکا، دارای تورفتگی هایی در دو طرف خود هستند که هنگام اجرای پروژه، توسط ملات پر می شوند و همین امر، موجب مهار شدن بلوک ها از قسمت کناره ها به یگدیکر می گردد. بنابراین بلوک های دیواری لیکا از هر چهار طرف نسبت به دیوار مهار شده و هنگام ایجاد شرایط جوی همچون زلزله، به صورت همگن عمل می کند.


استفاده از مصالح پایه استاندارد:


استفاده از بلوک های ساختمانی که از مواد اولیه و متریال با کیفیت و درجه یک تهیه شده باشد، تاثیر بسزایی در حفظ مقاومت دیوار در برابر عوامل مختلف همچون رطوبت، دارد. بهتر است برای ساخت دیوار های غیر باربر ساختمانی، از بلوک دیواری لیکا استفاده نمائید؛ زیرا ویژگی های بی نظیر آن، موجب شده است که در این زمینه، نقش مفیدی را ایفا نماید. از مهمترین ویژگی بلوک دیواری لیکا که موجب موثر واقع شدن آن در این زمینه شده است، میتوان به عدم شوره زدگی، دوام بالا و عدم خورد شدگی در برابر یخبندان اشاره کرد.

کلام آخر:
بهتر است برای ساخت و ساز ساختمان خود، از بهترین بلوک های ساختمانی همچون بلوک دیواری لیکا استفاده نمائید تا از ویژگی های مثبت آن برخوردار شوید. البته لازم به ذکر است جهت تهیه ی بلوک های ساختمانی، باید به مراکز فروش معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع مرغوب آن ها بهره مند شوید. همچنین می توانید با استفاده از خرید اینترنتی از وب سایت های معتبر همچون آجر سامان مصالح ساختمانی مورد نیاز خود را تامین کنید تا از مصالح ساختمانی درجه یک استان یزد بهره مند گردید. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در مورد ویژگی های بی نظیر بلوک دیواری لیکا بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وب سایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر عرصه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله  آشنایی با بلوک ساختمانی استان یزد دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0