لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با بلوک سبک(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، بلوک سبک بهترین گزینه برای مناطق زلزله خیز محسوب می گردد؛ زیرا از وزن پائینی برخوردار است که همین امر موجب می شود در مواقعی که زلزله رخ می دهد، خسارات ناشی از آن کاهش یافته و تلفات جانی کمتر می شود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه مقالات منتشر شده ی قبل بپردازیم و درمورد ویژگی های منحصر به فرد بلوک سبک، اطلاعاتی در اختیارشما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:(جهت خرید بلوک دیواری کلیک کنید)


11 ویژگی شگفت انگیز بلوک سبک (قسمت دوم)


6) قابلیت کار پذیری بالا:


یکی از مهمترین ویژگی های بلوک سبک، این است که در برابر عملیات متفرقه ای همچون فرزکاری، میخ زدن، سوراخ کردن و.... از دوام بالایی برخوردار می باشد. همچنین در صورتی که قسمتی از آن را با استفاده از ابزاری همچون تیشه ضربه بزنند، دچار پرتی نشده و تنها همان قسمت شکسته می گردد. این ویژگی منحصر به فرد، بیشتر شامل بلوک های سبک می شود؛ زیرا از بافت های توپر و متخلخل می باشند.


7) عدم فساد پذیری:


جالب است بدانید در تولید برخی از بلوک های سبک، دانه های لیکا در مواد اولیه ی آن ها استفاده شده است؛ بدین گونه، در صورتی که از آن ها در ساخت و ساز استفاده نمائید، به عنوان نوعی حفاظ از تاسیسات کانال های ساختمان و لوله ها عمل می کند و از آسیب رسیدن به آن ها پیشگیری می نماید. همچنین از پوسیدگی و زنگ زدن هریک از آنها جلوگیری می کند.


8) هزینه ی مناسب:


بلوک سبک در مقایسه با انواع بلوک های دیگر، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد؛ از این رو به عنوان نوعی بلوک با صرفه، در صنعت ساختمان سازی شناخته شده است.


9) فاقد آسیب به محیط زیست:


یکی دیگر از نقاط مثبت بلوک سبک، این است که فاقد هرگونه آسیب به محیط زیست محسوب می شود؛ از این رو به عنوان بلوکی شناخته شده است که علاقه مند به محیط زیست می باشد.


10) افزایش سرعت اجرای پروژه:


از آنجایی که بلوک های سبک در ابعاد مشخص تولید می شود، استفاده از آن ها در دیوار چینی و ساختمان سازی موجب سهولت و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه می گردد. بنابراین پروژه با سرعت بالا و هزینه به صرفه تر انجام می شود.


11) عمر طولانی:


بلوک های سبک به دلیل مواد اولیه ای که در آن ها به کار برده شده است، از استحکام و دوام بالایی برخوردارهستند. همچنین درصورتی که عایق کاری های لازم ساختمان همچون هوابند ها ، در پوش ها و پوشش ها انجام شده باشد، میتوان از این نوع بلوک در انواع شرایط آب و هوایی استفاده نمود و از استحکام بالای آن بهره مند شد.


کلام آخر:


بلوک سبک به عنوان محبوب ترین نوع بلوک ها در صنعت ساختمان سازی شناخته شده است؛ زیرا به دلیل اینکه از وزن سبک، هزینه ی مناسب، استحکام بالا، قابلیت کارپذیری و... برخوردار است، موجب پیش روی سرعت پروژه و کیفیت ساختمان می گردد. البته استفاده از بلوک با کیفیت و درجه یک، شرط برخورداری از مزایای آن محسوب می گردد؛ از این رو بهتر است برای تهیه ی آن نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین می توانید از وبسایت های اینترنتی معتبر همچون آجر سامان، خرید مطمئن را تجربه نمائید. هدف ما از تهیه ی این مقاله دوقسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی ویژگی های منحصر بهفرد بلوک سبک دیواری بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها،اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با بلوک دیواری لیکا(قسمت اول) دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0