لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با مزایای بلوک پومیس(قسمت دوم)

همانطور که در مقاله ی منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، بلوک سبک دیواری پومیس، از مزایای منحصر به فرد زیادی برخوردار است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی مقاله ی منتشر شده ی قبلی در زمینه ی مزایای شگفت انگیز بلوک سبک دیواری پومیس بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه ، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چند مورد از مزایای شگفت انگیز بلوک سبک دیواری پومیس(قسمت دوم):


1) عایق بودن بلوک در برابر گرما:

پوکه معدنی قبل از فرآیند تولید، در معرض حرارت بالایی قرار میگیرد. از آنجایی که بلوک سبک دیواری پومیس از ترکیب پوکه معدنی با مواد اولیه ی دیگر تولید می گردد، نوعی بلوک عایق گرما محسوب می شود.


2) مقاوم بودن بلوک در برابر رطوبت:


مواد اولیه ای که در تولید بلوک سبک دیواری پومیس مورد استفاده قرار میگیرد، در مقابل رطوبت از استحکام بالایی برخوردار بوده و باعث میشود از جذب آب و رطوبت خودداری شود.(جهت خرید بلوک دیواری کلیک کنید)


3) قابل سفارش بودن بلوک:


بلوک سبک دیواری پومیس، از قابلیت تولید در اندازه و ابعاد متفاوت براساس سلیقه مشتری برخوردار است.


4) مقاوم بودن بلوک در برابر حریق وآتش:


وجود پوکه های معدنی ضد آتش در مواد تولیدی بلوک سبک دیواری پومیس، موجب افزایش مقاومت و میزان تحمل آن در برابر حرارت بالا شده است.


5) کاهش اتلاف انرژی توسط بلوک:


ویژگی های منحصر به فرد بلوک سبک دیواری پومیس، این قابلیت را به آن داده است که در زمینه ی کاهش اتلاف انرژی نقش موثری را ایفا نماید و از هدر رفتن آن پیشگیری کند.


6) تنظیم میزان دمای محیط با بلوک:


یکی از بهترین ویژگی بلوک سبک دیواری پومیس، میزان توانایی آن در زمینه ی تنظیم دمای محیط است؛ زیرا این نوع بلوک، عدم هرگونه مواد شیمیایی در خود می باشد.


7) صرفه جویی در هزینه ها توسط بلوک:


استفاده از بلوک سبک دیواری پومیس، موجب صرفه جویی درهزینه میگردد: زیرا از قیمت پائینی برخوردار می باشد. همچنین به دلیل عدم نیاز به نیروی انسانی فراوان، دستمزد ها کاهش یافته و در نتیجه، موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

کلام آخر:


استفاده از بلوک سبک دیواری که از مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب تولید شده باشد، شرط برخورداری از مزایای آن ها است. بهتر است جهت تهیه ی انواع بلوک سبک دیواری، به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع مرغوب و با کیفیت آن ها برخوردار گردید. همچنین پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت آجر سامان می باشد. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی مزایای بلوک سبک دیواری پومیس، در اختیار شما دوستان عزیز بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.


پیشنهاد میکنم از مقاله نکاتی که هنگام خرید بلوک پومیس باید به آن توجه کرد دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0